Thursday, June 21, 2007

升職後的第一次

帶注病上路! 唔老黎, 但始終都要面對!

升職之後既第一班機, 都係逃唔出做全爆"菠籮"既命運。好彩係我d同事好好, 唔係根本無辦法完成, 另外我明白到預備功夫既重要性! 做左咁耐, 都未試過check完餐件衫會濕成咁, 當時我真係好想除左條tie! 總括黎講, 無做漏野, 我阿姐都話我very good!

返港後, 急不及待返公司會各同學, 將我呢次寶貴經驗同大家分享!

PSM今日終於以勝利者既姿態成功突圍, 唔洗再做地底泥, 光明正大咁畢業! Well done! Keep it up, my friend! 而我, 今日咪繼續嫌悶地去覆診.......一陣仲要溫書, 因為我既人參話又有test啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home