Monday, June 25, 2007

夏日出事記!

天氣真係熱到頂唔順, 一不留神就出事! 睇下今次要花我幾多錢!

星期六趕住返學, 我唔知癡開邊條線, 我竟然係熄電腦前快手到走去刪電制! 我已經心裏暗揣不妙, 唔會咁好彩掛。

返屋企開機, 我知出事; 彈左一段野出里......大概係程式出現問題, 之前既野無法儲存。我諗下, 我都無乜野要save, 都唔會好大件事。點知當display到桌面, 我張死神wallpaper唔見左, d 桌面icon無晒, 我的最愛link無晒, 廣東話輸入法無左........N咁多樣野無左, 就好似我剛剛買返黎既新機一樣。

我嘗試load返晒d programme入去, 唔受! 仲抵死係上網, d不知所謂既search bar彈晒出黎, 佔左半版螢光幕。

咁我d相同mp3呢? 好彩, 又係返道, 都唔知想點! 吹漲!

大家一定會奇怪, 點解我仲寫倒blog? 因為我舊年搦架desktop去整個陣, 整左好耐, 係無辦法之下, 買左部laptop; 亦因為我唔係好鍾意用laptop, 所以呢部永遠只係後備, 簡單d講, 我係乜野都無load落去既。

救命!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home