Wednesday, July 04, 2007

命中注定

突然諗起今年既運程係要小心感冒, 中!

依然仲係糾纏緊; 擒日安娜打里約出黎, 我真係唔好意思, 因為我都無乜心機, 喉龍好痛, 唔想出聲, 隻小腿比前日更痛, 但係佢咁遠返黎, 點都要聚一聚。 同安娜飲完茶後, 決定唔睇醫生注, 一來公眾假期, 二來都係比返果d藥我, 三, 我近排去睇醫生太多, 唔想上去坐住等............於是, 去搵鬍鬚佬配d好d既藥。

行過PSM間"舖", 發現佢有樣貴野比人買左, 等唔切又call佢話比佢知; 於是我地咪去左飲茶蘿!

搦返部desktop, 返到屋企, 已經剩返半條人命, 應該係要休息, 但係我又心有不甘, 好想快d按返部腦, 搞下搞下, 真係頂唔順, 額頭發熱, 周身無力........

今朝訓醒, 繼續"維修", 突然肚痾, 於是又死返上床; 到黃昏起身, 覺得精神好好多。

唔知要同d感冒菌搏鬥到幾時呢?

當我部desktop砌返七七八八既時候, 我部 laptop又出現左d setting問題, 上唔到網, 唔識搞, 整左成日, 都係要放棄, 留返聽日打電話問公課, 希望易d攪啦!

2 Comments:

At Wednesday, July 04, 2007 7:47:00 PM, Blogger Unknown said...

小心身體.
好好保重.

 
At Thursday, July 05, 2007 8:18:00 PM, Blogger little sun said...

Thank you, Moon!
我好番好多!

 

Post a Comment

<< Home