Thursday, July 05, 2007

討厭的態度!

先祝阿允生日快樂! 托各位既鴻福, 今日終於係精神好d既一日!

收到小寶代蟹貞寫既 e mail, 話想睇Suzanna Kwan, Raymond Lam 同 Linda Cheung既演唱會, 想知詳情。 拗晒頭, 邊個里架???? 打電話比靚女芬, 果然有料到: 「會唔會係關菊英?.....係得佢會開演唱會嗟!」

上網check, case confirmed。 另外兩位係林峰同鍾嘉欣, 只係小寶將Chung打成Cheung, 估到我呀!

由於時間關係, 我係未搵到結果前, 已經reply小寶, 叫講清楚係邊個, 點知佢吋爆地用埋d美式英語加MSN簡寫term覆我。佢好懷疑點解我會唔知, 我好唔鍾意呢種態度! 我好明白, 小朋友既表達能力有限, 但係呢d咁囂屎既態度係唔可以接受既!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home